Minőségbiztosítás – minőség
Általánosságban egy vállalkozás tevékenységének megítélésében van fontosabb mérce, mint a vevői megelégedettség? És mitől elégedett a vevő? Bárhogyan is nézzük a minőség és az oda vezető út kijelölése a – minőségbiztosítás – nem megkerülhető tényező. Mindegy, hogy terméket állít elő vagy szolgáltatást nyújt, ha tevékenységének minősége nem megfelelő, akkor a sikerek elmaradnak.
A minőség két dimenzióban is izgalmas a kérdés
Egy részről üzleti megoldásaink megfelelnek a világ egyik legszigorúbb (humán felhasználású gyógyszergyártás) minőség ellenőrzési, minőségbiztosítási követelményeinek. Más részről üzleti megoldásaink használatával olyan vállalati közeget teremthet, amely nagyban elősegíti termékei, szolgáltatásai minőségjavulását. |
Sikerült felkeltenünk az érdeklődését?
|